Autor |
Wiadomość |
<
Pliki
~
Ciekawe linki
|
|
Wysłany:
Nie 16:53, 30 Maj 2010
|
|
|
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany:
Pon 8:04, 31 Maj 2010
|
|
|
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Wreszcie chyba się uda, że polska armia będzie maiła jeden z najnowocześniejszych seryjnie robionych karabinów i beryle odejdą w zapomnienie.
[link widoczny dla zalogowanych]
jak wpiszecie w google nazwę zobaczycie zdjęcia , wiki, i filmy wygląda całkiem niezłe jak na prototyp.
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sob 12:06, 05 Cze 2010
|
|
|
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Jak zauważył Don Mateo , mechanika Neuro lubi, sporo rzutów, i podwójnego obliczania modyfikatorów (raz jako procenty a raz jako wartość ujemna do wyniku). Może w duchu szybkości warto coś z nią zrobić :]
tu głos gościa , który wymyślił ,, Ucieczkę z miasta maszyn", jedni już pewnie to znają, inni mogą się zapoznać.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sob 15:32, 05 Cze 2010
|
|
|
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Ja znaju to ju
Problem z tym przekształceniem jest taki, że trzeba by się nauczyć mechaniki prawie od nowa, bo zmienia dość sporo.
Mam małą propozycję modyfikacji mojego autorstwa, a mianowicie:
zamiast wyliczać procenty , sprawdzać w tabelce, jaki to będzie rzut, to może prościej byłoby zamienić każde 10% na 1 do rzutu, w tą czy tamtą stronę. Spowodowało by to płynniejsze przejście poziomów trudności, nie było by przeskoków w stylu 85% utrudnienia to jeszcze -5, a 95% to już -8. Jako przykład podam strzał w głowę postaci pędzącej w odległości do 40m z celnego pistoletu z celownikiem laserowym, warunki pogodowe: ograniczona widoczność.
nowe -- stare
strzał w głowę -8 -- 80% utrudnienia
postać pędząca -4 -- 40% utrudnienia
odległość do 40m -8 -- 80% utrudnienia
broń celna +1 -- 10% ułatwienia
celownik laserowy +2 -- 20% ułatwienia
ograniczona widoczność -3 -- 30% utrudnienia
RAZEM - 20 -- 200% utrudnienia
200% utrudnienia to poziom mistrzowski, czyli (o ile się nie mylę) -20 do strzału.
przy niższych modyfikatorach ujemnych kary liczone wg mojego sposobu są wyższe niż te liczone wg procentów, ale wydaje mi się, ze zamiast nagle skakać z 5 na 8, z 8 na 11, z 11 na 15 i tak dalej, zmieniają się płynnie, nie będzie takiego ciułania i doszukiwania się choćby 5% żeby tylko było jeszcze -8 a nie już -11.
Tyle ode mnie
Ostatnio zmieniony przez Kamil dnia Sob 15:34, 05 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sob 16:07, 05 Cze 2010
|
|
|
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Wygląda nieźle, przeciwnik ma te same kary ale.... tylko czy wtedy nie będzie wam za ciężko zastrzelić kogoś w trudnej walce (noc, osłona, ruch) ? Kamilku?
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sob 16:32, 05 Cze 2010
|
|
|
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
chodzi właśnie o to, że jak jest natłok niesprzyjających warunków, to jest to pomocne, bo na 130% utrudnienia będzie -13 do rzutu, a nie - 15, przy mniejszych utrudnieniach mamy gorzej, a przy większych wychodzi na to samo, a nawet lepiej
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sob 18:00, 05 Cze 2010
|
|
|
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konstancin Jeziorna
|
|
Hm, czyli w przypadku Szymka, opłaci mu się strzelać po ciemku, z jakichś 50 metrów prosto między oczy, bo wtedy ma większą szansę na trafienie? Coś tego nie widzę. Poza tym wydaje mi się że już gdzieś taką propozycję widziałem, nie umniejszając oczywiście nic Tobie, Kamilu. Ale jak dla mnie, to te zasady, oprócz tego że wymagają dużo czasu, są dobre, ponieważ te przeskoki z np -2 do -5 świadczą o tym, że jak dostaniesz kulkę, to nie słabniesz powolutku, nie jest tak, że ten ból dociera w sposób nasilający się, tylko jest od razu, jakby to rzec, duży. Pomyślcie, jak zwykłe skaleczenie czy ból zęba potrafi wku***ać i nie pozwala się skoncentrować, a co dopiero kulka w nodze. Moim zdaniem zasady które proponujesz, Kamilu, mogą się nie sprawdzić. Nie wyobrażam sobie osoby, która mając np 6 kul w sobie, stoi dalej na nogach i wali z kałacha do wrogów. W tym wypadku Szymek może z 10 kulami dalej strzelać prawie tak skutecznie, jak my bez ran. I wiem, że takie osoby nie zdarzają się często, ale jednak mimo wszystko bywają.
A najważniejsze - opłaca się teraz coś zmieniać? Skoro ma być przerwa od neuro, to nie zmieniajmy już nic. Ewentualnie pomyślimy jak kiedyś sięją wznowi. Takie jest moje stanowisko.
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sob 18:16, 05 Cze 2010
|
|
|
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Chyba się z deka nie zrozumieliśmy, za każde 10% utrudnienia -1, co powoduje ,ze zamiast - 30% i pt problematyczny czyli - 2, będziesz miał - 3 rany dalej będą powodowały skoki utrudnienia, ale nie będzie czegoś takiego, że za 130 % utrudnienia masz takie same kary jak za 160%, a za 170% już w H większe. Normalnie za 130% utrudnienia masz - 15, za 160% też - 15, a już za 170% - 20. Zdaje mi się, że będzie to bardziej logiczne 130% utrudnienia - 13, 160% utrudnienia - 16, 170% utrudnienia -17, bez przeskoków w stylu miałem 130% utrudnienia (-15), dostaje ranę ciężką mam 160% utrudnienia, ale nic to nie zmienia, bo i tak mam - 15. Będziesz miał 130% utrudnienia (-13), dostaniesz ranę ciężka skoczy Ci na 160% utrudnienia i już jest -16
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 16:56, 07 Cze 2010
|
|
|
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Co wy na to? wybieramy się? nie jest daleko, a może jakichś geeków z Nerdladii poznamy miło by było zobaczyć, ze nie tylko nam odpierdala
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 21:05, 07 Cze 2010
|
|
|
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konstancin Jeziorna
|
|
No, poczytałem sobie o tym i muszę powiedzieć, ż bardzo mi się ten pomysł podoba. Jeśli więc wszyscy się zgadamy i będziemy mieli czas to ja jestem jak najbardziej za.
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Wto 21:24, 08 Cze 2010
|
|
|
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Okazuje się, że ten konwent organizuje, miedzy innymi typ z którym chodziłem do jednej klasy w Górze Kalwarii. Jak złapie go na gg to podpytam co tam może być ciekawego. Koleś jest mocno jebnięty, taki typowy geeko-nerd.
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sob 11:57, 12 Cze 2010
|
|
|
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sob 22:22, 12 Cze 2010
|
|
|
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 15:12, 13 Cze 2010
|
|
|
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Hej tutaj mam ciekawy link w jakiej kolejności powinno się oglądając filmy animowane DC Universum
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 12:32, 14 Cze 2010
|
|
|
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Warto przeczytać jak to piraci pozwolili zwiększyć sprzedaż filmu INK. Polecam, krótki tekst.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
|
|
 |
|